30 yeni marka ilk kez DownTown Bursa’da

BURSA (İGFA) – Türkiye’nin en büyük karma projesi DownTown Bursa Hayat ve Cümbüş Merkezi projesi, Meditown Sıhhat Merkezi, 1008 farklı tipte konut ve rezidans, kültür&sanat alanları, 5 yıldızlı kentin birinci lüks konseptli oteli Intercontinental Bursa ve alışveriş merkezi ile bölge halkına farklı bir tecrübe sunuyor.

Atış Küme ve Pars Toprak Sanayi A.Ş.’nin 85 bin metrekare alan üzerinde konuşlandırdığı DownTown’un alışveriş merkezi kısmının kiralama ve idaresini Fiba CP gerçekleştiriyor. AVM kiralama ve idare alanında memleketler arası deneyimiyle projeyi üstlenen Fiba CP hem ulusal hem de memleketler arası pazarda tüm dal ve paydaşlarına sürdürülebilir, yenilikçi ve fark yaratan tahliller sunmaya devam ediyor.

30 MARKA BİRİNCİ KERE BURSA’DA

Ulusal ve memleketler arası pek çok marka ile anlaşan Fiba CP AVM kiralama ve idare takımı; Gizia Brasserie, Kronotrop, WWF Reflect Studio, Sneaks Up, The Galliard Brasserie, F’ilo Dolio, Voi Coffee, Zuhal Müzik, Magnolia Shop, Banko Burger, Babongo Pizza, Bansan Kore ve Bobi Bubble Tea üzere 30 yeni markayı birinci kere DownTown’da Bursalılarla buluşturdu.

Fiba CP; Vakko, V2K, Vakkorama markalarını barındıran Vakko Couture & Wedding ve Vakko Bistrot ile bölgedeki en büyük Vakko’yu DownTown’a kazandırırdı. Birebir vakitte M&S ve GAP‘in yeni konsept mağazaları ile Lacoste, Atasay, Boyner, Chakra, Kiğılı, Caffe Nero ve Viyana Kahvesi üzere değerli mağazaları da DownTown Bursa bünyesine katarak, AVM’yi ziyaretçileri için çekim merkezi haline getirdi. Fiba CP, 200 seçkin markayla ziyaretçilerine orijinal bir alışveriş tecrübesi sunmaya hazırlanıyor.

Fiba Grubu’nun birikim ve deneyimini bünyelerinde taşıdıklarını ve Downtown Hayat ve Cümbüş Merkez’inde iş ortakları ile birlikte ziyaretçilere yenilikçi ve fark yaratan konseptler sunduklarının altını çizen FİBA Commercial Properties CEO & İdare Heyeti Üyesi Yurdaer Kahraman, “Karma ömür alanı konseptiyle küresel çapta birinciler ortasında yer alan Downtown Hayat ve Cümbüş Merkezi’nde, markaların ağır ilgisi ile karşılaştık. Yatırımcıların da yakından takip ettiği 85 bin m2’lik kiralanabilir alana sahip olan DownTown’ı yüzde 90 doluluk oranı ile açtık. Görmüş olduğumuz bu ağır ilgi ve talebin temelinde, yatırımını ve idaresini üstlendiğimiz küresel çaptaki projelerimizden edindiğimiz deneyimler ve dalda öncü pozisyonumuzun getirdiği itimat yatıyor” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir